Sustine si tu pe blogul tau!

Let`s Do It Botosani

Followers

Parteneri:

Ei ne sustin si ne promoveaza:

Sustinem:

Like us on Facebook!

Au mai ramas 10 zile

Publicat de Movi miercuri, 15 septembrie 2010

Se vede ca oboseala isi spune cuvantul... cel putin umbaltul in ultimile zile m-a facut sa ma simt din ce in ce mai obosit.
Astazi ne-am axat mai mult pe partea organizatorica unde am avut cateva lucruri de discutat si desisgur am aci am inclus si filmuletul pe care speram sa il realizam maine pus in scena de cei de la Atelierul de Teatru. Programasem o vizita la Monitorul insa cand am ajuns se pare ca era o sedinta si am lasat o carte de vizita urmand sa reprogramam intalnirea pe maine probabil sau alta zi.
Sa speram ca maine vom avea o zi mult mai productiva!

0 comentarii

Trimiteți un comentariu