Sustine si tu pe blogul tau!

Let`s Do It Botosani

Followers

Parteneri:

Ei ne sustin si ne promoveaza:

Sustinem:

Like us on Facebook!





"Ma numesc Ciobanu Doina si sunt profesor inginer la Grupul Scolar de Industrie Usoara , Botosani.
Am participat la actiunea din 25 septembrie 2010, alaturi de colegele mele, doamnele profesoare Curtman Luminita, Chitu Mariana si Groza Titina si elevii nostri de la liceu.
Atunci am facut fotografii si va trimit un filmulet alcatuit din aceste fotografii.
Am vazut la facebook ca ati mai postat fotografii de la alte scoli, poate va foloseste si filmuletul nostru, ne-am bucura sa il postati pe saiturile Let's do it, Romania! Si elevii nostri s-ar bucura.
Va doresc succes in viata profesionala si personala!
cu respect,
Doina Ciobanu"

Multumim pentru acest filmulet ;) cine mai doreste sau are filmulete sau poze si doreste sa le impartaseasca si cu noi le poate pune pe pagina noastra de facebook sau youtube sau ni le poate trimite sa facem noi acest lucru.
O zi minunata va doresc!

Sursa Video: www.youtube.com/user/letsdoitbotosani

0 comentarii

Trimiteți un comentariu